Въпроси и отговори
Как да поръчам?
1. След като вече сте избрали желаните артикули, натиснете бутона “ Добави в количката“.
- Ако желаете повече от един продукт, натиснете „ Продължи с пазаруването“.
- Не е нужно винаги да попълвате полето „Код за отстъпка“. То се попълва само ако имаш получен код от VITASTORE.BG.
2. Когато си добавил всичките си продукти, избери „Към завършване“.
3 Въведи необходимите данни за доставка и плащане: име и фамилия, адрес, актуален телефон за връзка, начин на доставка и плащане.
4. След като натиснете бутона“ Завърши поръчката“, ще се изпише номерът на Вашата поръчка, който след това ще можете да видите и във Вашия профил. Ако не се изпише номер, значи не сте завършили успешно поръчката си.
ВАЖНО!
Не се налага да потвърждаваш твоята поръчка по email или телефон. Щом си получил номер на поръчка, значи сме я получили и ще я обработим. Електронният магазин VITASTORE.BG няма практика да потвърждава получаването на поръчка с телефонно обаждане.
Как да търся продукти в сайта?
Продукти се търсят в „Търсачка“. Можете да изпишете името на български език, на латиница, част от името, номер на продукт. Ако не намирате даден продукт, значи го нямаме наличен. Ако сте търсили през „Google”, а не през търсачката на Vitastore.bg, е възможно търсеният от Вас продукт вече да е изчерпан.
Трябва ли да съм регистриран потребител за да направя поръчка?
Не е задължително да сте регистриран потребител, за да направите поръчка. Като регистриран потребител, обаче, можете да натрупате суми за получаване на отстъпка при последващи пазарувания.
Мога ли да поръчам по телефона?
Да, можете да направите поръчки и по телефона, който е изписан в горния ляв ъгъл или в секция Контакти.
В какъв срок да очаквам мота поръчка?
Поръчката пристига при Вас до 2 работни дни за големите градове:
– София, Варна, Бургас, Пловдив, Стара Загора, Русе, Велико Търново, Ямбол и т.н
За всички останали населени места, за 3 работни дни. Ще получите имейл за потвърждение, че поръчката Ви е изпратена, и номер на товарителницата й, за да можете да проследите пътя й до Вас през сайта на „Спиди“ АД.
Колко време имам на разположение да взема пратката си от офис на Спиди
Имате на разположение 14 календарни дни, за да вземете пратката си от офис на Спиди.
Може и адресът на доставката да бъде различен от моя?
Да, имате възможност да посочите друг адрес за доставка, различен от Вашия.
Колко ще ми струва доставката?
-
За поръчки над 30.00 лв. доставката е БЕЗПЛАТНА.
-
За поръчки под 30.00 лв. доставката за цяла България бива изчислявана динамично, според офисът или адресът на доставка. Таксата за доставка ще се визуализира, щом въведете валиден адрес.
Мога ли да поръчам да ми се достави продукт в чужбина?
-
Да. Поръчки се изпълняват и за чужбина, като можете да платите по – банков път и да добавите адреса за доставка в полето „Допълнителна информация“
По какъв начин мога да платя моята поръчка?
По ваш избор можете да платите:
-
в брой при доставка (наложен платеж);
-
онлайн с кредитна или дебитна карта (PayPal)
-
по банков път
* При банкови транзакции от чужбина, таксата за превод на дължимата сума е за сметка на клиента.
Не съм удовлетворен от продукта. Как да го върна?
Проверете дали продуктът е годен за връщане и след това попълнете „ Стандартен формуляр за отказ“, не по-късно от 14 календарни дни след получаването/вземането му. Продуктът трябва да бъде върнат в същото състояние, в което е бил доставен.
-
Задължително се връща оригиналният касов бон, придружаващ продукта.
-
Запазен добър търговски вид (стоката не е употребявана, скъсана, надраскана).
-
Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
-
Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
-
Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.
Ако продуктът е дефектен или се е повредил по време на транспортирането?
-
В този случай, в момента на получаване на пратката трябва да се попълни Констативен протокол за увреждане/рекламация. Ако куриерът откаже да предостави такъв протокол, веднага се обадете на тел. 0889077184 или на телефона, посочен в товарителницата.
Каква е процедурата за възстановяване на сума?
-
Възстановяването на сума за закупен продукт става след приемане на върнатата пратката от наша страна и след като се уверим в нейната цялост! Възстановяването на сумата става само по банков път, в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на пратката.